Gwarancja Etui Zuck Bear, Santa Barbara Polo & Racquet Club, Respo, ProdiGee
Smart Vision Sp. z o.o. (NIP: 5223165835) z siedzibą przy ulicy Brzozowa 1, 05-822 Milanówek prowadzący sklep internetowy „Supershield” pod adresem internetowym www.supershield.pl określany dalej jako Gwarant udziela kupującemu gwarancji jakości na wymienione poniżej marki pokrowców do telefonów według następujących zasad:
Warunki
- Postanowienia niniejszej gwarancji dotyczą wyłącznie pokrowców marki Zuck Bear, Santa Barbara Polo & Racquet Club, Respo, ProdiGee, dystrybuowanych wyłącznie przez Gwaranta w tym sprzedawanych bezpośrednio w sklepie internetowym Supershield.pl
- Produkty, o których mowa w punkcie 1. przeznaczone są do użytku jako akcesorium ochronne do konkretnych, kompatybilnych modeli smartfonów. Kompatybilność pomiędzy pokrowcem, a urządzeniem określona jest na karcie produktu w sklepie internetowym i/lub na fizycznym opakowaniu.
- Aby skorzystać z gwarancji należy zgłosić wadę Gwarantowi w terminie 14 dni od jej zauważenia za pośrednictwem kontaktu mailowego, telefonicznego, listownie lub osobiście oraz posiadać dowód zakupu.
- Kupujący / użytkownik jest zobowiązany dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu na adres Gwaranta. Dowód zakupu winien mieć widoczną datę zakupu oraz dane produktu, którego dotyczy zgłoszenie. Brak dowodu zakupu, dowód zakupu nie zawierający określonych powyżej danych lub uniemożliwiający ich odczytanie oznacza utratę prawa do świadczeń objętych niniejszą gwarancją. Gwarancja nie wymaga pieczęci i podpisu sprzedawcy.
Zakres gwarancji
- Gwarant udziela kupującemu / użytkownikowi gwarancji jakości na wszystkie modele pokrowców marki Zuck Bear, Santa Barbara Polo & Racquet, Respo, ProdiGee na okres 12 miesięcy od daty zakupu, której potwierdzeniem jest wydany do produktu dowód zakupu.
- Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne ujawnione w czasie normalnego użytkowania do momentu zakończenia okresu jej obowiązywania.
- Gwarancją nie są objęte:
a) uszkodzenia fizyczne/mechaniczne i wywołane nimi wady tj. pęknięcia, zgniecenia, zadrapania, rozerwanie, nadmierne rozciągnięcie, odbarwienia spowodowane długotrwałym wystawieniem na działanie wody, promieniowania słonecznego, czynników chemicznych;
b) naturalne zużycie eksploatacyjne powstałe w wyniku normalnego użytkowania produktu; - c) modyfikacje wizualne i inne przeróbki wykonane na własną rękę.
- Gwarant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia i szkody powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, w tym z użytkowaniem z urządzeniami nie wyszczególnionymi jako kompatybilne.
- W ramach Gwarancji kupującemu / użytkownikowi przysługuje wymiana na taki sam lub, za zgodą kupującego / użytkownika, podobny nowy produkt wolny od wad, przy czym produkt podobny jest proponowany przez Gwaranta w przypadku braku stanów magazynowych produktu reklamowanego. Po 3 takiej wymianie, bądź w przypadku braku zgody na wymianę na inny podobny produkt, kupującemu / użytkownikowi przysługuje zwrot środków za zakupiony produkt.
Zgłaszanie reklamacji gwarancyjnej
- Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: reklamacje@supershield.pl, telefonicznie pod numerem +48 512 121 111, osobiście lub listownie na adres Gwaranta, tj.: ul. Brzozowa 1, 05-822 Milanówek. Przesyłając reklamację drogą elektroniczną kupujący/użytkownik wyraża zgodę na prowadzenie korespondencji w zakresie złożonej reklamacji drogą elektroniczną na podany przy zgłoszeniu adres e-mail uznając korespondencję wysłaną przez serwis Gwaranta za skutecznie doręczoną.
- Zgłoszona reklamacja powinna zawierać co najmniej: datę zgłoszenia reklamacji, dane osobowe (imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz dostawy produktu odsyłanego, telefon kontaktowy, adres email), czytelny dowód zakupu, opis wady oraz jeśli to możliwe dokumentację zdjęciową w celu udokumentowania powstałej wady. Klient zgłaszając reklamację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania postanowień z gwarancji zgodnie z art.23 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn.29.07.1997.
- Wadę produktu należy zgłosić do 14 dni od momentu jej zauważenia. O terminie rozpatrywania i decyzji w sprawie reklamacji gwarancyjnej Gwarant poinformuje zgłaszającego taką samą drogą, jaką dostarczono zgłoszenie. Maksymalny termin rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego to 14 dni od momentu dostarczenia wadliwego produktu na adres Gwaranta.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji nieobjętej gwarancją i przesłania wadliwego produktu na adres Gwaranta bez wcześniejszego ustalenia poskutkuje odesłaniem produktu w takiej samej formie i stanie w jakiej został dostarczony.
Informacje dodatkowe
- Zgłaszając reklamację z tytułu niniejszej gwarancji, kupujący / użytkownik oznajmia, iż zapoznał się i akceptuje warunki i postanowienia niniejszej gwarancji.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o towarze niezgodnym z umową
Życzymy długotrwałej i skutecznej ochrony Państwa sprzętu w dobrym stylu dzięki pokrowcom marki Zuck Bear, Santa Barbara Polo & Racquet Club, Respo oraz ProdiGee dystrybuowanych przez Smart Vision Sp. z o.o.
Warunki gwarancji na urządzenia zakupione przez stronę SUPERSHIELD.pl
- Gwarant udziela Uprawnionemu gwarancji co do jakości urządzenia opisanego w niniejszym dokumencie (zwanego dalej sprzętem). Gwarancja ta nie narusza ustawowych uprawnień kupującego na terytorium RP. Warunki gwarancyjne oparte są na ogólnych warunkach gwarancyjnych producenta.
- Warunki oraz wymienione podzespoły, na które obowiązuje 24 miesięczna gwarancja opisane są w punkcie 10.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym sprzęcie w związku z wadliwym procesem produkcyjnym.
- Gwarancją nie są objęte następujące części lub uszkodzenia:
a) mechaniczne uszkodzenie sprzętu,
b) wady powstałe poprzez używanie sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi,
c) wady wynikłe wskutek niewłaściwego przechowywania lub konserwacji sprzętu,
d) uszkodzenia wynikające ze zdarzeń losowych tj. zalanie, zawilgocenie, wyładowania atmosferyczne itp.
e) elementy eksploatacyjne tj. bateria, stopniowe wypalanie wyświetlacza oraz powstałe podczas użytkowania ślady eksploatacyjne. - Gwarancja wygasa na wskutek dokonania przez podmioty nie uprawnione jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji czy zmian konstrukcyjnych oraz zmian w oprogramowaniu.
- Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady objętej warunkami w terminie 30 dni od daty dostarczenia wadliwego sprzętu wraz z kartą gwarancyjną. Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu naprawy o czas potrzebny na sprowadzenia części. O sposobie usunięcia wad objętych naprawą/wymianą decyduje wyłącznie Gwarant.
- W celu dokonania zgłoszenia reklamacyjnego, reklamujący zobowiązany jest dostarczyć urządzenie z kartą gwarancyjną, dokumentem sprzedaży oraz formularzem reklamacyjnym oraz wszystkimi danymi osobowymi na adres podany w zakładce "Kontakt i dane firmy".
- Reklamujący zobowiązany jest do poniesienia kosztów przesyłki wynikających z konieczności dostarczenia reklamowanego sprzętu pod wskazany adres. Smart Vision Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia sprzętu/akcesoriów w czasie transportu spowodowane nieodpowiednim zabezpieczeniem przesyłki oraz jej zaginięcie.
9.
Gwarancja standardowa na telefon 12 miesięcy na poniższe elementy:
- Niewłaściwe działanie wyświetlacza,
- Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS,
- Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu,
- Niewłaściwe działanie kamery tylnej,
- Niewłaściwe działanie portu ładowania,
- Niewłaściwe działanie wibracji,
- Wszelkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie
10.
Gwarancja 24 miesiące na urządzenia obejmuje:
- Niewłaściwe działanie głośnika rozmów oraz multimedialnego,
- Niewłaściwe działanie membrany głośnika multimedialnego,
- Niewłaściwe działanie kamery przedniej,
-Niewłaściwe działanie lampy błyskowej,
- Niewłaściwe działanie latarki,
- Niewłaściwe działanie przycisków wyciszania, głośności oraz włączania.
Gwarant nie wydaje telefonów zastępczych.