1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
-
najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony.
-
przeglądając główne kategorie w menu na górze
2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?
Zamówienia można składać wybierając w opcję "Zamów bez rejestracji".
3. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności. W razie widocznej informacji "brak informacji - zapytaj o dostępność" prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową (kontakt@supershield.pl) lub telefoniczną (512121111) w celu potwierdzenia dostępności produktu i ustaleniu terminu realizacji.
4. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
Tak, w siedzibie naszej firmy pod adresem: ul. Brzozowa 1.
5. Jakie są formy dostawy i płatności?
Dostawy realizowane są przez firmę kurierską InPost. Możliwa jest opcja dostawy pod wskazany podczas składania Zamówienia adres dostawy lub do wybranego Punktu Odbioru - InPost Paczkomat® 24/7 oraz PaczkoPunktów. Istnieje również możliwość odbioru osobistego Zamówienia w siedzibie firmy pod adresem: ul. Brzozowa 1.
Za Zamówienie zapłacisz:
- Za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu online, BLIK (w tym BLIK Płacę Później) oraz P24NOW (płatność na raty oraz odroczona) poprzez platformę płatniczą Przelewy24 należącej do firmy PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań,
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- Za pobraniem, dostępnymi metodami płatności tj. gotówka i/lub karta i/lub BLIK;
- Gotówką, kartą lub BLIK przy odbiorze osobistym.
6. Jak długo trwa realizacja złożonego zamówienia?
Orientacyjny termin realizacji podany jest osobno przy każdym dostępnym w sklepie produkcie. Realizacje Zamówień złożonych do godziny 14:00 w Dni Robocze (z wyłączeniem soboty) rozpoczynamy tego samego dnia, a po tej godzinie, następnego Dnia Roboczego. Z reguły Zamówienie otrzymasz 1-2 dni roboczych, chyba, że termin realizacji podany przy danym produkcie jest dłuższy. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce "Czas realizacji i dostawa".
7. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?
Oczywiście, każdemu Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Dokładnie zapakuj paczkę, aby towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu i odeślij ją do nas na adres: ul. Brzozowa 1. Pamiętaj, że istnieją wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy - więcej szczegółów znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje" oraz w obowiązującym Regulaminie.