FAQ

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony.

  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Zamówienia można składać wybierając w opcję "Zamów bez rejestracji". 

 3. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności.

 4. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak, w siedzibie naszej firmy. Smart Vision Sp. z o.o. ul. Lniarska 4/12A, 96-300 Żyrardów.

5. Jakie są formy płatności?

Pobranie oraz natychmiastowe płatności realizowane za pomocą operatora Przelewy24.pl

6. Jak długo trwa realizacja złożonego zamówienia?

Staramy się, aby zamówienia złożone do godziny 13:00 były realizowane tego samego dnia. 

 7. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Wszystkie informacje na ten temat znajdą Państwo na naszej stronie - https://www.supershield.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl